Скільки гарантія? І на які товари поширюється?
Ми надаємо гарантію на всю техніку, яку ви можете придбати в інтернет-магазині Диліжанс. Тривалість гарантійного терміну від 6 до 36 місяців, в залежності від категорії товару і виробника.
Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?
З питань гарантійного обслуговування звертайтеся в сервісний центр, зазначений в гарантійному талоні або уточнюйте по телефону (+38 098 640-96-80)
Куди дзвонити якщо я здав товар в сервісний центр і хочу уточнити, що з ним?
Також в сервісний центр або по телефону (+38 098 640-96-80). Зателефонувавши, ви отримаєте актуальну інформацію про товар.
В яких випадках гарантійне обслуговування не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті тільки в разі якщо є:
1. Порушення збереження гарантійних пломб;
2. Наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
3. Порушення правил використання;
4. Самостійної розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
5. Інформація в гарантійному талоні не збігається з товаром.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
1. Випадкові пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
2. Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
3. Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
4. Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
5. Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
6. Пошкодження, що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
7. Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Хочете обміняти або повернути товар?
Ми без зайвих питань зробимо обмін або повернення товару протягом 14 днів якщо:
1. Товар в робочому стані;
2. Товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.д .;
3. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
У разі, якщо товар перестав працювати або став працювати неправильно, обмін або повернення здійснюється після діагностики сервісного центру.
Де і як можна зробити обмін або повернення товару?
Товар пересилається транспортної або кур'єрської службами «Нової Пошти». Подробиці пересилання уточнюйте по телефону (+38 098 640-96-80).