×

Гарантія та повернення

Скільки гарантія? І на які товари поширюється?

Ми надаємо гарантію на всю техніку, яку ви можете придбати в інтернет-магазині Диліжанс. Тривалість гарантійного терміну від 6 до 36 місяців, в залежності від категорії товару і виробника.

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

З питань гарантійного обслуговування звертайтеся в сервісний центр, зазначений в гарантійному талоні або уточнюйте по телефону (+38 098 640-96-80)

Куди дзвонити якщо я здав товар в сервісний центр і хочу уточнити, що з ним?

Також в сервісний центр або по телефону (+38 098 640-96-80). Зателефонувавши, ви отримаєте актуальну інформацію про товар.

В яких випадках гарантійне обслуговування не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті тільки в разі якщо є:

1. Порушення збереження гарантійних пломб;

2. Наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

3. Порушення правил використання;

4. Самостійної розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

5. Інформація в гарантійному талоні не збігається з товаром.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

1. Випадкові пошкодження (дефекти завдані клієнтом);

2. Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

3. Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

4. Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

5. Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;

6. Пошкодження, що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

7. Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Хочете обміняти або повернути товар?

Ми без зайвих питань зробимо обмін або повернення товару протягом 14 днів якщо:

1. Товар в робочому стані;

2. Товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.д .;

3. Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

У разі, якщо товар перестав працювати або став працювати неправильно, обмін або повернення здійснюється після діагностики сервісного центру.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Товар пересилається транспортної або кур'єрської службами «Нової Пошти». Подробиці пересилання уточнюйте по телефону (+38 098 640-96-80).

Меню

Параметри

Створіть обліковий запис для збереження улюблених товарів.

Ввійти